Nykyinen pumppu - Jätevesi
Vaihtopumppu Vaihtodatalehti
Huomautus
Tuotetietoa
Rexa FIT V10-425
Erityisominaisuudet/tuote-edut
- Pistokeasennus ja heti käyttövalmis (A- ja P-malli)
- Helppokäyttöinen asennetun uimurikytkimen ansiosta (A-malli)
- Vakaa vapaan virtauksen hydrauliikka, jossa suuri, vapaa aukko tukkeutumatonta käyttöä varten
- Tiivistyskammio, jossa vaihtoehtona ulkoinen valvonta
- Vähäinen paino
Jäteveden tyhjennyspumppu jaksoittaiseen käyttöön kiinteää ja liikuteltavaa märkäasennusta varten.
Käyttökohde
Seuraavien pumppaus:
- Ulostepitoinen jätevesi EN 12050-1:n mukaan
- Harmaavesi
- Käämityksen lämpötilan valvonta bi-metallianturilla
- Valinnaisesti ulkoiset sauvaelektrodit tiivistepesän valvontaan
- Jäteveden tyhjennyspumppu 10 m kaapelilla
- Kaapelimalli version mukaan:
- Vapailla kaapelipäillä (O)
- Pistokkeella (P)
- Uimurikytkimellä ja pistokkeella (A)
- Käyttö- ja huoltokäsikirja
- Verkkoliitäntä: 1~230 V, 50 Hz tai 3~400 V, 50 Hz
- Käyttötapa upotettuna: S1
- Käyttötapa upottamattomana: S2-15 min; S3 10%
- Kotelointiluokka: IP68
- Eristysluokka: F
- Aineen lämpötila: 3 - 40 °C, maks. 60 °C 3 min ajan
- Vapaa läpäisy: 50 / 65 / 80 mm
- Kaapelipituus: 10 m
- Moottorin kotelo: 1.4301
- Hydrauliikkakotelo: EN-GJL-250
- Juoksupyörä: EN-GJL-250
- Staattiset tiivisteet: NBR
- Tiivistys pumpun puolella: SiC/SiC
- Tiivistys moottorin puolella: C/MgSiO4
- Akselinpää: jaloteräs 1.4021
Jäteveden tyhjennyspumppu upotettavana monobloc-yksikkönä ajoittaiseen käyttöön tarkoitettua kiinteää ja liikuteltavaa märkäasennusta varten.
Hydrauliikka
Painepuolinen poistoliitäntä on toteutettu vaakasuorilla laippaliitännöillä. Suurin mahdollinen kuiva-ainepitoisuus 8 % (hydrauliikasta riippuen). Juoksupyörämuotona käytetään Vortex-juoksupyöriä.
Moottori
Moottoreina käytetään pintajäähdytteisiä moottoreita 1-vaihe- (integroidulla käyttökondensaattorilla) tai 3-vaihemalleina suorakäynnistykseen. Hukkalämpö siirtyy moottorin kotelon kautta suoraan sitä ympäröivään aineeseen. Moottoreita voi käyttää upotettuna jatkuvatoimisesti (S1) ja upottamattomana lyhytaikaisessa käytössä (S2) tai ajoittaisessa käytössä (S3).
Lisäksi moottorit on varustettu termisellä moottorinvalvonnalla. Se suojaa moottorin käämitystä ylikuumenemiselta. Yksiköissä, joissa on 1-vaihemoottori, se on integroituna ja se kytkeytyy itsestään. Siis moottori kytkeytyy ylikuumenemisen yhteydessä pois pääkät ja jäähtymisen jälkeen automaattisesti uudestaan päälle. Vakiona käytetään bi-metallianturia.
Lisäksi moottori voidaan varustaa öljytilan valvontaan tarkoitetulla ulkoisella tiivistilaelektrodilla. Elektrodi ilmoittaa veden tunkeutumisen öljykammioon aineen puolella olevan liukurengastiivisteen kautta.
Liitäntäkaapelin pituus on vakiona 10 m, ja se on saatavana seuraavina malleina:
- Vapailla kaapelinpäillä
- Pistokkeella
- uimurikytkimellä ja pistokkeella
Moottorin ja hydrauliikan välillä on tiivistyskammio. Se on täytetty lääketieteellisellä valkoöljyllä. Aineen- ja moottorinpuoleinen tiivistys tapahtuu kahdella toisistaan riippumatta kiertyvällä liukurengastiivisteellä.